FAQ bestellen & verzenden

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben wij de meest gestelde vragen over bestellen & verzenden voor je op een rij gezet. Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

We helpen je graag met het plaatsen van een bestelling. Bij Muscle Meals kan je zelf je sportmaaltijd pakket samenstellen of je kan kiezen uit een van de voorgeselecteerde pakketten. Voeg de door jouw gekozen meals toe aan je winkelwagen, let op de minimale orderwaarde is €35,-.Zodra je alle maaltijden hebt toegevoegd ga je naar je winkelmand en controleer je of deze klopt. Ga vervolgens door naar afrekenen om je bestelling te plaatsen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen bij ons op locatie. Op werkdagen voor 17.00 besteld is de volgende dag in huis.

Hoe worden de maaltijden verstuurd?

Wij verpakken de maaltijden in isolatiemateriaal en en voegen droogijs (-80 graden) toe aan de bestelling, hiermee creëren we een mobiele vriezer. De maaltijden blijven hierdoor tot wel 3 dagen ingevroren. Ben je niet thuis en word het pakket bij een PostNL afhaalpunt afgeleverd, geen probleem de maaltijden blijven een aantal dagen ingevroren buiten de vriezer. Mocht je bestelling vanwege een vertraging bij PostNL toch niet goed aankomen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, het kan zijn dat deze in je inbox “ongewenste e-mail” terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan kan er ook iets fout zijn gegaan met het invoeren van je e-mailadres, neem dan contact op met onze klantenservice.

Waar blijft mijn bestelling?

Vervelend om te horen dat je bestelling er langer over doet dan je van ons gewend bent. Heb je al een Track en Trace code ontvangen? Dan is je bestelling al meegegeven aan PostNL en kan deze elk moment bezorgt worden, controleer voor de zekerheid de track en trace voor de laatste status. Mocht deze wat vertraagd zijn, maak je dan geen zorgen wij versturen onze pakketten met droogijs waardoor de maaltijden tot wel 3 dagen na verzenden nog ingevroren zijn.

Heb je wel een bevestigingsmail ontvangen maar nog geen Track & Trace? Dan is je bestelling nog niet verzonden, dit kan te maken hebben met de voorraad wij streven er naar om onze voorraad zo vers mogelijk te houden. Zodra je een Track & Trace hebt ontvangen is het pakket meegegeven aan PostNL. Mocht het langer duren dan 3 werken na bestellen neem dan contact op met onze klantenservice.

Is het een probleem als het pakket langer onderweg is?

Mocht je pakket vertraagd zijn, maak je dan geen zorgen wij versturen onze pakketten met droogijs waardoor de maaltijden tot wel 3 dagen na verzenden nog ingevroren zijn. Duurt het langer of heb jij je maaltijden ontdooid ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn pakket thuis heb gemist?

Als jij de levering thuis hebt gemist dan brengt de bezorger deze naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Controleer je Track & Trace om te zien waar het pakket afgehaald kan worden. Zorg er vervolgens voor dat jij je pakket zo snel mogelijk afhaalt.

Ik ben niet tevreden met de geleverde maaltijden?

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de geleverde maaltijden. Neem contact op met onze klantenservice, voor een zo snel mogelijke afhandeling van je klacht is het belangrijk dat jij je bestelnummer vermeld.

Hoe kan ik een klacht indienen bij Muscle Meals over een geplaatste bestelling?

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling bij Muscle Meals. Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u via e-mail contact met ons opnemen klantenservice. U krijgt van ons binnen 7 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)